Posted on 03/19/2020 at 08:00

Elkötelezettségünk az ügyfelek és közösség felé a COVID-19 ideje alatt

A COVID-19 nagy bizonytalanságot okoz az egész világon. Egy viszont biztos: velünk számolhat!

Elsődleges célunk az ügyfeleinket a lehető legmagasabb szinten támogatni, és a tőlünk megszokott szolgáltatást nyújtani, különösen a krízis idején. 

Kötelességünk biztosítani, hogy vállalkozásuk zökkenőmentesen és optimálisan meg tudjon bírkózni az új példátlan kihívásokkal. Mint teljesen digitalizált vállalkozás az összes intézkedést megtettük annak irányába, hogy ne legyenek negatív kihatások az Ön üzletére.
 

  • Ahol csak lehetett, homeoffice-t tettünk lehetővé.
  • Az IT- és irodai rendszerekért felelős csapatok megszokott módon éjjel-nappal aktívak. Szolgáltatásaink korlátozás mentesen működnek.
  • Az ügyfél- és support vonalak a szokott időkben elérhetőek. Az ismert email-címek és telefonszámok pedig természetesen érvényesek.
  • A kifizetési szolgáltatások is zavartalanul működnek.
  • A kollégák, akik közvetlen kapcsolatban állnak ügyfeleinkkel és partnereinkkel, a megszokott módon elérhetőek.
  • A munkaerőink túlnyomó része teljesen fel van szerelve laptoppal, mobiltelefonnal és hálózati hozzáféréssel. Az összes, együttműködéshez fontos eszköz távolról is elérhető.
  • Csapataink megszokták az irodán kívüli munkát. Virtuális csapatokban való tevékenység mindig is a napi rutinhoz tartozott csapatainknál. 


A Wirecard vezetősége és a speciális munkacsoportok rendszeresen értékelik a jelenlegi helyzetet, és döntenek a megfelelő intézkedésekről. Így biztosítjuk üzleti tevékenységeinket, valamint az érintettek biztonságát és egészségét. A Wirecard rendszeres kapcsolatban áll a helyi szervekkel és a nemzetközi egészségügyi szervezetekkel, és teljesíti az előírásokat.


Számunkra mind a saját, mind az Önök munkavállalóinak egészsége a legfontosabb prioritás. Emiatt munkaerőnk többsége otthonról dolgozik. Széles körű intézkedéseket tettünk a fertőzés kockázatának minimalizálása érdekében. Online együttműködési eszközök állnak rendelkezésre az Ön és partnereink közötti belső és külső kommunikációhoz. 

Alábbiakban találják a válaszokat a gyakori kérdésekre. Ha az alábbi válaszok között nem találja a választ kérdésére, ne habozzon, keressen fel minket. Ezek az információk online is elérhetőek, és rendszeresen frissítésre kerülnek. 

 

GYIK

 

1. Hogyan tudja a Wirecard az üzlet akadálymentességét biztositani?
A Wirecard egy erös managementtel rendelkezik, aki az üzlet akadálymentességét biztosítja.

Az esetleges, üzletre való kihatás függvényében az egyes szervezeti egységek individuális terveket készítenek.

Mi a Wirecardnál előkészületi terveket és reakciókat dolgoztunk ki, amelyeknek ezek a témakörei: a csapat bevethetősége, munkahelyek és kritikus függőségek. Globális csapatunknak köszönhetően a felelősségeket helytől függetlenül tudjuk felosztani, aminek szintén a folytonosság az eredménye.

Azon székhelyeink, ahol a homeoffice elő van írva, az üzleti folyamatokat, és ügyfélszolgálatot eddig zavartalanul tudták szolgáltatni. 

2. Az én szolgáltatásaim is befolyásolva lesznek?
A Wirecardnál azon törekszünk, hogy szolgáltatásainkat folytonosan biztosítani tudjuk. A mi Digital Finance Plattform-unk maximális elérhetőségre és folytonosságra lett tervezve. Ebben a pillanatban nincsenek a COVID-19 re visszavezethető megszakítások. 

3. Várhatóak késedelmek a szállítmányokban a COVID-19 miatt?
Wirecard mindent megtesz azért, hogy az Önök vállalatával megkötött megegyezéseket be tudjuk tartani.
A termináljainkat több beszállítótol kapjuk. Szüntelenül dolgozunk azon, hogy az olyan késedelmeket el tudjuk kerülni, amelyek az ügyfeleinket is érintenék. Pillanatnyilag nincsenek a hardware-el való ellátásnak akadályai. 

4. Várhatóak korlátozások az ügyfélszolgálatnál?
A csapataink mérete és globális felosztása, és a teljesen digitalizált folyamatok miatt a Wirecard a szolgáltatásait zavartalaunl és folyamatosan tudja biztosítani. Munkánk a megszokott módon működik, hogy Ön is zavartalanul dolgozhasson. 

5. Hogy kaphatok új információkat a COVID-19-el kapcsolatban?
Ha további kérdései, aggodalmai vannak a COVID-19 Wirecardra való kihatásával kapcsolatban, keresse kapcsolattartóját bizalommal. 

6. Mikor találkozhatok a Wirecarddal legközelebb egy rendezvényen?
A Wirecard az összes márciusi rendezvényt lemondta; némelyik az év második felére lett csúsztatva. Az április, és május hónapokra szóló rendezvényken való részvételről lépésről lépésre lesznek döntések hozva. Ezzel kapcsolatban naprakészen fogjuk Önöket informálni.